Pomocí níže uvedeného formuláře nám můžete zaslat Vaše požadavky, dotazy nebo náměty, které se týkají našich produktů a služeb. Při žádosti o technickou pomoc pro systém TIRS.NET nezapomeňte přiložit Váš projekt a výpisy z diagnostického nástroje TN Monitor.
Garantovaný servis a podpora
Pokud s námi máte uzavřenu platnou servisní smlouvu nebo máte zakoupen balíček podpory, použijte formulář pro garantovanou podporu, Váš požadavek bude zpracován dle sjednaných smluvních podmínek s garantovanou dobou odezvy.
Obecná podpora
V případě, že s námi nemáte uzavřenu servisní smlouvu, ani nemáte zakoupen balíček podpory , bude Váš požadavek zařazen do seznamu došlých požadavků. Váš dotaz se budeme snažit zpracovat v co nejkratším termínu, ale je nutné počítat s tím, že došlé požadavky na podporu jsou vyřizovány dle pořadí v jakém došly a vytíženosti našich pracovníků.
V případě, že požadujete podporu s garantovanou dobou odezvy nebo podporu po telefonu, kontaktujte nás.
Děkujeme za pochopení.
CORAL Team
Formulář – Žádost o technickou podporu
Údaje zde uvedené budou použity pouze pro vnitřní účely společnosti CORAL s.r.o.. Tímto uděluji svůj SOUHLAS se zpracováním osobních údajů, které jsem dobrovolně poskytl (-a) či poskytnu společnosti CORAL s.r.o., Hradec Králové, IČ: 46506829 za účelem výkonu činností, jež jsou předmětem podnikání této společnosti, a to zejména pro účely kontaktní při marketingu a obchodním styku. Souhlas poskytuji v rozsahu kontaktních údajů. Souhlas uděluji na dobu neurčitou. Tento souhlas je možné kdykoli odvolat.